The super extra special chocolatedrink

Chenah vad gör ni, jag kom nyss in från den kalla luftens vindar.
Japp jag vaknade försent idag men det var bara skönt, hihi. Men hann iallafall typ en halvtimme på matten och gjorde halva provet. Sen var det bara att glida runt tills vi skulle sluta, när vi väl gjorde det så skulle jag till banken med annika och fixa mitt kort så dom ska skicka mitt tredje kort hem till mig nu, så ska jag gå dit och få ny kord.
Efter besöket hos banken så gick vi till fiket runt hörnet kommer inte ihåg vad det hette så, men har varit där förut och det jätte gott där, men anledning till för jag just ville dit var för varmchoklad, såg en bild på foki igår på wyneés cofé med en stor kopp choklad med marshmellows och grädde och det fanns på fiket vi var till plus att det var chokladsås på kanterna, det var eorhört gott och jag kommer gå dit flera gånger, men mobilen låste sig och seg när jag skulle knäppa kort så jag kunna visa upp på bloggen så ni får se en bild på när jag hade druckit upp det istället, haha. Men jag tog en fralla till det också så ni vet.
Men nu sitter jag här och ska sätta igång en film tror jag, så vi hörs väl senare då, hejdå.

nu funkade det inte att lägga in dom jävla horbilderna för mobilen är cp, så jävla cp så får bli sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0