The end of the day

Hello hello jag ska precis kolla på film innan vi ska sova, både jag och robert ska upp tidigt imorgon, jag ska till falun och han ska spela match mot sitt gamla lag hoppas det går susen. Men jag fick migrän idag så blev till att ligga hemma och sova, för er som har migrän ni fattar hur jävla ont det gör, till er som inte haft det kan inte föreställa sig, ibland ligger man och grinar för det gör så ont. Men jag fick min medician fort så den värsta huvudvärken kom aldrig. Men jag vaknade av att linnea spelade sin fjortisdunk från köket och jag blev ännu argare när jag ser att hon haft mina nya skor som blev förstörda av att hon  hade dom.

Men jag fick en annan tablett senare som gjorde så jag somnade om och blev halvt yr sen när jag vaknade och hörseln blev konstig, tjock liksom. Men det var ett hejdå kalas för tina ska till åre nästa vecka och blir där enda till vår, hon ska väl hem och hälsa på men ändå, plus att hon fyller år när hon är där uppe. Men åt lite chokladdröm sen gick jag och la mig igen, sen när alla hade dragit så la jag min framför tvn och kolla på det hederliga disney chanel tills tina fråga om jag ville med till valbo.
Vi åkte dit och jag gick in på intersport och kolla om robert jobba, men precis när jag gått in så ringer han hemmifrån och säger att han är hemma och vi ses när jag kommer hem. Vi åker hem och jag käkar då sen kommer robert till mig och sen får vi skjuts till hemmakväll, glass som vanligt blev det till idol och cirkus möller på tvn det är en ny komedi show, ganska bra får jag väll erkänna men trodde mer om den.

Sen så skulle jag egenteligen ut och träffa ture och lucas men dom hade dragit till festen redan och sen böga sig en person så träffade aldrig dom. Men vi drog hem till robert till slut och nu ska jag borta gaddarna och sen movie time, sov gött everybody! cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0