Take it easy with my love

Hej alla har precis kommit hem till robert och tagit oss en kanelbulle, eftersom det är kanel bullens dag fast jag visste inte det såg det när jag kom in på bloggens hemsida, vilken tajming. Jag älskar det där med traditioner som halloween, klart man gör nå läskiga bakelser och har maskeradsfest om man är äldre annars går man ju ut och tigger godis och gör bus.
Men en tillbaka blick från igår då, jo robert kom till mig och vi käka upp mitt godis från borlänge och kollade på allt möjligt på tv för vi orkade inte göra nåt även att mitt sår på knät verker hela tiden bara jag börjer lite och jag trodde det var blodförgiftning eller nåt så frågade pappsen som vet allt och det skulle försvinna imon två dagar typ. Men jag kände mig sjuk för jag vaknade flera gånger inatt och var torr i halsen som hetaste öknen och frågade om robert kunna hämta vatten, tre vänder fick han ta in i köket innan jag somnade ordentligt.
Jag vaknade runt halv 9 och låg i sängen och vänta på att robert skulle vakna men det tog ett bra tag så kollade på barnpogram gick runt lite i huset och vid halv 12 vaknade han så käka vi frukost vid tvn och sen kollade vi på en film, sen blev det lunch och sen cyklade vi hem till robert och nu sitter jag här och han duschar för jag lovade att följa med på alba herrar's match om vi köpte ben&jerrys ikväll och myste rejält. Det var ett lätt val för honom för han älskar det lika mycket som jag, haha men kommer upp bilder när jag hittat USB-sladden(igen) men ni får ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0