Soccer

hej alla lala vaknade för ungefär nån timme sen, robert sover fortfarande men igår blev det att jag duscha när jag kom hem och mådde fortfarande dåligt, feber och frossa men kolla på tv ett tag och sen mat men sedan ringde robert och ville att jag skulle komma till jernvallen men jag skulle precis åka till valbo men valde att pappa fick skjutsa mig dit istället, men när jag kom dit så gick vi till statoil direkt och robert köpte en macka och jag fick en pucko sen kollade vi på match med hans kompisar.
Efter dryga två tre timmar så bjöd han mig på monroes och sedan fick vi hämtning, vi åkte till han och fixa med hans innebandyklubbor för han hade slagit av en när han spelade match tidigare. Kolla klart på johan falk sen åkte vi till hans pappa hämtade hans bil sen hem till mig och vidare till hemmakväll, där man skulle handla godis till hela familjen, blev ett och ett half kilo lösgodis, jumi. Men sen åkte vi hem till mig och kollade på fotboll, brorsan hade ett helt gäng i källaren och kolla och resten hade parkera sig i vardagsrummet och fan va sverige sög, robert satt och skreck att kim källström var sämst hela tiden. Men efter matchen drog vi hem till robert och sov.
Jag mår bättre idag än igår iallafall, och ska väl plugga idag men hoppas på att jag gör nånting annat också. Ska käka frulle nu så cya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0