Schindlers list

hej just nu fick jag huvudvärk för mongot i min säng drygar, men han läser teori för körkortet nu så det är bra. Vi/jag kollar på sverigest fulaste hem iallafall och nu ber drygot mig och hämta dricka så får väl lyfta på rumpan. Men innan det ska jag skriva om idag har jag tänkt, jag träffade äntligen mimmi efter helgen vi hade mycket att snacka om, fick dåliga och bra nyheter, men kan bara komma ihåg dom dåliga nu och jag hoppas för allt i världen att det inte stämmer, det kan inte stämma, det måste var en lögn.
Ja vi kollade bara på film hela dagen idag och det var schindlers list, tror den hette så. Bra, verklighetsbaserad och man blev inne i filmen speciellt av att folk verkligen var dum i huvudet, men oskar chindler försökte rädda så många som möjligt genom att låta judarna arbeta i hans fabrik istället för att åka till läger där dom antingen dog av svält, blev ihjäl gasade eller skjöts så småning om.
Efter filmen gick jag hem och käka mellis sen kolla på tv och pluggade, sen tog jag en sväng ner till solariumet, så skönt och sola när det är kallt ute. När jag precis kom ut ut solariumet så ringde robert och han var hemma hos mig så jag gick hem och var tvungen och städa så jag börja dammsuga och plocka undan, hur jag orkade det vet jag inte, men lite hjälp fick jag av robert när jag nästan var klar. Efter städandet så käka jag och nu är jag här och ska plugga mer och hämta drickan till robert, men vi hörs imorgon, chingelinkan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0