Now i will tell you everything about yesterday

hej gottfolk jag har nyss vaknat nästan men igår blev det icke som planerat.
Vi åkte till lager det gjorde vi, vi började med ett glas cola och en fet chokladboll när vi kom dit, dröm frukost om ni fårgar mig. Men sen var det att leta på kläder, jag vart blev besviken förra gången så hade stroa förväntningar nu när dom hade fått in nytt. Jag hittade en cardigan också fick robert ett par chinos, blev avensjuk för det inte fanns nå tjejchinos. Men kan visa er hur allt såg ut sen. Vi var där kanske två timmar sen åkte vi till lappen igen och åt. Sen kom vi hem jag och robert åkte hem till han och kolla lite på johan glans.

Sen så ringde mimmi och jag skulle gå till henne om en stund. När jag väl kom dit så snacka vi bara en massa och sen skulle vi hem till mig och sen till stan var det tänkt men vi kom aldrig dit, mimmi börja frysa och vi stack hem till henne sen var det bara en en stund kvar innan allt sluta på stan så då sket vi it, istället satt vi på robert gustafssons nya dvd och skrattade a lot.

Ja sen gjorde vi inte mycke mer förutom att mimmi gick på toa nån gång och jag med men sen så gick vi hem till mig och ture, lucas och jacka kom dit, vi kollade på film och så. När den var slut var det ta´me fan i mig sent så dom stack jag ringde robert och han sov den fisen men svarade, så skulle ta sällskap med mimmi påvägen och sen skilldes vi åt och jag gick till robert men ingen öppnade(robert öppnade inte) stod där frös och blev surare och surare och ganska rädd, jag brukar skrämma upp mig själv med att tänka på skräck filmer och nyss har jag nästan kollat genom alla halloween så ja ni förstår. Fick gå hem ringa pundhuvudet och börja bråka(jag skällde på honom) han kom tillslut och hämta mig.

När vi kom till han så kollade vi på ännu en skräck men somnade nästan när den hade börjat.
Föresten den fantastiska cola smakern har ju kommit tillbaka, coca cola vanilla! welcome back my friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0