Let's laugh

hallå där idag plugga jag "stenhårt" jag har nån break up med min hjärna nu, brukar var på hugget när man är hemma och pluggar vid datorn men nu vill det inte alls. Men jag var till robert idag ett tag innan jag skulle på bio, men jag var och kollade på äntligen midsommar och den var helt okej. Men det blev skrattanfall i mitten av bion och det varade ungefär i tio minuter, lär ha stört dom andra som kollade, lite pinsamt, men roligt. Imorron vet jag inte riktigt vad som sker, skolan iallafall och sen hem och plugga kanske, har inte allt så toppen just nu. Men vi hörs ska kolla klart på oskyldigt dömda sen cykla till robert med packning, good luck me. Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0