Last night what a suprise

Oj oj oj jag har skrapat upp knät och märkte imorse att det hade runnit blod som fan. Men det började med igår att jag åkte till lina och där var johanna också, sen kom isabelle och vi åkte till anela men alla stog ute och jag lovar det var kanske 70 stycken där, sen fick vi komma in och det blev vildt som sjutton. Men sen så stack ala till ture och jag och filip tog sällskap dit sen kom johanna och alla dom efter, men tures syrra hade också fest där så blev blandat med folk riktigt kul, men sen så slutade det med att jag cyklade hem imorse och nu ska jag till borlänge med tina och mamma, pappa och pysse ska till falun och kolla på brorsans match. Men vi hörs gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0