In my mind right now

hej jag har precis kollat klart på ensam mamma söker och käkat lite av chokladflanen vi skulle sälja från skolan, dom var ganska goda. Men idag så blev det att jag drog och käkade frukost istället för att sitta vid frukostbordet med roberts lillebror som är äldre än mig och hans tjej som gick ut nian på min skola före sommaren, skulle bli sån jävla konstig känsla.
Men är nästan aldrig hos robert mer jag vet inte varför men jag vill ha tid för vänner och har fått ett stort intresse för att festa, hade inte nåt behov av att vara ute, träffa kompisar, killar och må dåligt dagen efter för jag har ju en kille och vi hade så otroligt roligt tillsammans, vi har det nu med, men nu har han innebandy och jag skolan och vill lägga ner energi på mina betyg så jag kan gå vilken linje jag vill gå.
Men idag när vi kollade på min syrras ex match och roberts jobb/prao kompis så blev jag så jävla förbannad på allt, först på att robert inte ville gå hem efter vi sätt två perioder för det stog 1-9 och han hade sagt att vi skulle gå hem då och jag ville inte att han skulle vara sur på mig om vi gick hem, så det blev att jag blev sur på honom och att idag har jag upplevt som folk undvikit mig vet inte varför men jag har inte fått ett enda sms av någon som jag brukar smsa med, antingen ligger alla bakis eller något, jag vet inte kanske jag som yrar.
men imon är det skola och har sovmorron och vi har skolsamling sen kolla på film nästan hela dagen, så jädra skönt, man får ha med sig vatten och frukt så ska nog köpa bananer och mandariner imon. Men ni får ha det så bra och en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0