Here comes the sun

hej nonstops loveing ronja people hehe. Jag har nyss ätit tre risifruti så jädrans gott men tänkte köra på nån annan smak nästa gång det är ju viktigt det här med att skriva vad man äter och hur jädrans gott allt är, men för er som inte fattat det ännu är det här min matblogg, nä inte på riktigt men sak samma.

Jag träffade robert vid stoplyssena när jag skulle hem också åkte jag med honom hem istället där fick jag mellis(cheerios för er som vill veta och det är jädrans gott). Han gjorde hamburgare och vi kollade på luftens hjältar, det är ett gammalt barnpogram där balo från djugelboken är med. Vi somnade nån gång i filmen och sen väckte robert mig och fråga om jag sov, undra hur många som ställer den frågan egenteligen till folk som sover och om dom inte får nå svar så väcker dom en.
Vi kollade på The little eye, nån gammal film var det för den fanns på VHS och den var väl sådär man kan ju räkna ut nästan vad som ska ske i dom gamla filmerna. Sen så vid sex tiden så tog vi macka och oboy och sen kollade vi på lite jerry springer och simpsons sen var robert tvungen att åka till träningen och jag gick hem med music in my ears och det fula jag kom på är när man råkar gå itakt med musiken också började jag skratta åt mig själv.

Men nu när jag kom hem så satt jag mig vid datorn och tänker på hur underbart lovet ska bli, gud be with me. Och sen har jag bara käka mina risifurti och kollat på oskyldigtdömda. Men nu ska jag inte skriva mer men här kommer två gammla godingar.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0