fuck sandviken

hej igen, nu är jag tillbaka vid datorn ska kolla på en film tror jag. Men en sak jag verkligen har kommit fram är att sandviken är en fitta, en jädra fitta med massa små fittiga människor, helt ärligt. Jag hatar att bo här, dom små reserna man gör inom sverige känns fan som thailand för mig, att komma här ifrån är min största jävla önskan, man blir bara besviken på folk här.

Men jag orkar inte va arg, sur osv för någon gång emellan åt är man ju glad här men största delen är man bara less. Japp men nu ska jag göra annat ville bara förmedla mina feelings lite, har varit arg ungefär hela dagen och nu fick jag ut det. så tja vi hörs dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0