FU

tjena fuckface's jag mår bra är i topp jag har nyss skrivit på uppsattsen från son och har ganska bra flyt, hoppas jag är till förväntningarna cannis.
Men jag kom hem typ halv tre nånting då robert fick möta mig och vi drog hem till han och satt på en film till fyra och sen fick jag sms av en jävla tönt som inte kan sluta skriva FU så fuck you on you to men somnade vi iallfall.
Jag vaknade tio som alltid och vänta till elva innan jag lära gå hem med ipoden till linnea men hon var ändå inte hemma när jag kom så då vare chill. Jag tog en dusch och ja jag kommer inte ihåg kamma håret eller nåt, var lite uppkäftig mot pappsi innan jag gick tillbaka till robert också så jag missa lunchen hemma men fick flingor och youghurt hemma hos robert istället för han sov fortfarande när jag kom tillbaka vid ett, sen så har jag plugga sen dess. Men ska bli färdig nu så jag kan planera kvällen.
Vi hörs puddingar och jag måste ringa jane och fråga hur fan hon mår, ni ska bara veta. Tja amigos och jag är fortfarande arg på dig.

james blunt - give me some love

Why don't you give me some love?
I've taken ship-load of drugs.
I'm so tired of never fixing the pain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0