From pooping with your sisters to partysongs

tja, jag har fikat så har väl laggt på mig ett och annat kilo och fick smaka på pappas marambou och åt av nutellan jag köpte tills jag fick veta att linnea hade stoppat sina fingrar i den. Men är otroligt skönt att ha systrar, bröder med men systrar, i love them, skönt när maya också kommit hem, älskar hennes skratt och hon påminner om en tjejkompis jag tycker är så jädra skön. Men som sagt jag har kollat på skräckisar på youtube med nåra av syrrorna och blev brun i baken av räddsla haha.

Men till imon så ska jag åka till gävle köpa braxerna jag har valt ut och sen ska jag till lager i helgen så då ska jag köpa tröjor, men ska kanske åka in med frida då, var ju otroligt längesen jag var med henne, saknar henne väldigt mycke men hon är ju mitt uppe i ett förhållande och jag vet hur det är då så. Men jag ska lägga in bilder från mobilen sen om jag hittar sladden. Men medans får ni lyssna på mina två bästa taggar-låtar, gillas mer än vad möggelost är möggligt men jag lyssnar iprincip på vad som helst!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0