Flashbacks

hej på er era kötthuvven. Jag har lite flashbacks just nu för vi hade ungefär tre timmar på oss och skriva om något och jag tog ett barndomsminne för det var lätt och jag hade det på lagret. Jag har skrivkramp och ska strax åka och käka lunch. Men var och kollade på brölloppsfotografen i lördags, och helleflundrans vilken bra film, vill se den igen, skit rolig och inte nå långtråkiga scener den får 5 av 5 toasters.
Men igår då, då hade jag och robert ettårsdag och ingen av oss orkade ta tummen ur arslet och göra nån middag eller baka nåt, så vi beställde mat och köpte kladdkaka och resten får ni inte veta.
Men som alla vet så snöade det i sandviken i morse, det fucking snöade, men det har försvunnit nu, men det blev på med fetjackan imorse. Jag fick julstämning i hjärtat och kom och tänka på alla pepparkakor och gröt till frukost. Jag kom och tänka på när jag åkte till tomteland också och att jag måste komma på vad jag ska ge min stjärna i julklapp. Men just nu är det halloween på gång och det var ju förr när man var liten man käka läskigt godis och köpte lysande spöken och gjorde pumpor, en iår har tänkt att jag skulle göra nåt liknande kanske inte gå ut och tigga precis, men det blir väl nåt partie också nåt litet bak. Men vi hörs sucker.

ska kolla lite på en ultimata förebilden innan jag kilar, svampbob fyrkant, much love to you my brotha!!



Kommentarer
Postat av: LiNA tha best

hoppas u festaar med mig på haalllooween,,maybe in my place

2009-10-19 @ 14:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0