Peace out

heeeeeeeej jag fååååår damp, jag vaknade fucking jävla 08:46 plus tve gånger till inatt, får ta sömna tabletter strax fast jag inte får för päronen. Men jag fick smyga fram till datten medans robert sover, han hatar verkligen när jag sitter vid datorn, han ska vet allt jag gör och han klickar ner vad folk skriver på msn. Drygt kan ni tycka jag med men det finns ju bara ett skäl till varför han gör det om ni inte kommer på nåt ologiskt haha. Ska kolla klart på wallander tänkte jag nu då sen idag vet jag inte vad jag ska gö, tänkte fråga annika om hon ville ta en fika, är nämnligen grymt sugen på varmchoklad och det är inte lika gott och göra hemma, visst håller ni med klart ni gör småsetossingar. Men vi hörs sen då cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0