In the rain

hej sockerbitar och turkispeppar idag när jag vaknade och kollade på klockan tänkte jag "yes äntligen har jag sovit till tolv, wuhu!" men ack min blinda syn vi ska ju ställa bak klockan en timme för vintertiden är här. Iallafall så blev jag lite besviken för jag kan inte sova länge längre inte till tolv iaf. Jag vänta tills robert skulle vakna för han kan sova länge men när han väl vaknade så gick vi och käka frukost, ytterst viktigt  jag som aldrig käkar frukost, blev mussli av nå slag sen så frågade jag min partner vad vi skulle göra idag, såklart ska vi ut till trebo han ska springa jag tar en promenad sen ska vi kolla på albamatchen, vilken höjdar dag, bara hans intressen, visst det kan va skönt och röra på sig men inte när det blåser och regnar. Men eftersom jag inte hade nåt förslag fick jag finna mig i det, jag kan ju alltid sova lite under matchen eller dagdrömma som jag brukar. Men toppen på dagen blev att robertsmamma ska göra hemmagjord pizza, haha. Men ni får mer av mig sen nu ska jag ta av mig som slimmade blöta kläderna och torka håret, tjao.

såhär får ni en låt istället för en bild för mobilen är fortfarande iieh tycker den äger och att den är cool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0