Some help?

hej jag har vaknat och har sömnen i mig fortfarande. Men igår så blev det hem från skolan och fika och allt det men sen kom jag hem och syrran ska ju till åre och jobba där till påsk, hon kommer ha en lägenhet och ett hus som henne killes föreldrar äger, så jag och robert har planerat att tillbringa vinterna där i åre, hoppas på det, då åka skoter och snowboard. Men hon ska låna min snowboard för hennes är borta så är min snowboard redan där uppe när jag kommer dit sen, men dock då kan jag icke åka nåt i kungsberg. Iallfall så kom robert hem till mig på  kvällen, han överraska mig med att smyga upp bakom ryggen, ja sedan kollade vi på simpsons lite, sen blev det andra avenyn men jag gick ner i källaren och spelade lite wii sports istället, sen gick jag upp och kollade lite på det som var kvar och efter det vandra vi hem till robert och hans mamma hade gjrot min favorit, tacopaj, så jag fick det, så glad jag blev,haha. När vi skulle gå och lägga oss så kollade vi på disturbia och den värkade vara en kärleksfilm långt in på mitten av filmen och sen började det så kallade läskiga, jag hatar när den där spänningen kommer fram och man bara väntar och väntar på att mördaren ska komma fram och sticka kniven i den eller nåt för man vet att det kommer, men när. Men den var bra måste jag erkänna i helheten iallafall, sen satt jag på hitta nemo för att lugna nerverna, men somnade på engång. Men just nu så ska jag hem och sen duscha och sen vet jag inte, men vi hörs då. ciao amigos.

men en slutgiltig fråga, vad ska man göra med sin partner på deras ett års dag, kan man få lite hjälp eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0