Cold as hell

Hej jag fryser mer än vad en isbit gör, jag vill ha vinter jackan på mig, men just nu kollar jag på intetner för en ny, tänkte en peak jacka dom brukar vara snygga men hittade en svea och en fjällräven(inte tjockisdun) jacka men var lite högt pris tyckte jag så letar vidare.
Jag ska in till gävle vid halv 3 kanske om min skjuts piggnar till nu ligger den bara och tycker synd om sig själv och segar. Jag har inte alls lust för de aktiviteten jag ska göra imorron jag vill hellre ligga hemma och beställa kebab och sova, haha vad tråkig jag är nu. Men ska kolla på robert gustavssons nya lilla film med roligaklipp och fördriva tiden, hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0