Do you want to by some socks bitch

Hallåj på er godingar jag är hemma ska till skolan för lite english strax men papprena är hemma hos mimmi och hon är sjuk så jag vet inte hur det kommer gå jag får väl se söt ut till mitt försvar.
Jag har en massa bilder på mobilen som jag inte kan lägga upp än men kommer sen hihi. Det var också nå uppträdande på jogge för estetiska pogrammet, dom spelade upp mina favorit låtar från muse och dead by april, men en tjej såga ju sönder en låt plus att det var en kille som grovla och varje gång han gjorde det så kom han närmare och närmare med kroppen mot golvet. Sen efter det så testa jag och mimmi lite på vägen hem till henne och tanten som kom cyklande åkte över till andra sidan, haha. Vi kollade på mimmis fiskar när vi kom hem till henne och jag snacka lite busniess med miriam sen åkte jag med mimmi till valbo och vi skrattade åt "köp tre strumpot, betala en miljon" för det var typ ta tre betala för två på strumpor inne hos carlings. Men köpte jeansleggings och hitta lite smycken men vil spara pengarna till lager så blev inte mer än det.

Sen när vi kom hem så åkte jag med mammsing och annika till affären. Hade lovat robert nåt gott när han kom hem till mig sen och jag kom inte på nåt som jag var sugen på så det blev lite moröter, gurka och paprika med dipp och fy fan vad god dippen var, men kommer inte ihåg vad den heter med det var OLW iallafall, kan kolla upp senare. Men ska kila nu skriver mer när jag kommer hem och så, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0