Chilling with u

hej och hallå, gick till skolan och började med lite svenska, gick susen och sedan engelska och så vidare, skönt har smsat mig egenom fredagens skoldag då bara längtan efter kvällen existerar. Men sen när jag kommit hem blev jag otroligt trött, och la mig framför den tvn och sedan beställde dom kebab och fick det till både frukost och lunch, haha det märks att det är fredag. Men jag har ont i halsen och känns som feber och jag som ville ut ikväll, plus att om jag inte ska ut nu så slutar robert klockan 8 ikväll och kommer komma hem vid 9 ungefär sen kommer han vara så trött så han inte orkar göra nåt annat än att köpa ben&jerrys och mysa. Jag hatar detta, jag vill ha ork, eeuh. Vi fårse girls and boys, haha tja på er.

jag chillar med soffan(mimmi du fattar) sen den 58tums tvn och med ögongen på svampbob fyrkant och high qualite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0