Borlänge Kupolen

hej har kommit hem från borlänge och käkat pizza och godis så jag vill spy men när vi kom till borlänge så var det uppträdande och det var robin från idol från förra året och ja man skämdes lite när tjejerna skreck. Köpte inget förutom en fläta man sätter i håret och godis, men var in på house-nåt och det fanns så jäklans roliga hem indrednings grejer och annat som "puss tuggummin" och "kärlekssaft" men sen när vi åkte hem var jag påväg att somna jag är så sjukt trött plus att jag mår illa av läsk nu och jag köpte en merdricka inne i kupolen och det smakade precis som drickan igår, jag vill spotta ut dricka och kräkas lite men jag hade tjatat om att jag var tröstig i en timme så bara pina i mig drickan. Men nu är det konstig stämning igen, för du är så jävla självvisk idag kände jag hur mycke jag hatar dit betende, jag önskade att du kunna se själv, du borde skämas som kallade mig självvisk.
Just nu så säger folk att det är fest men jag får inte fram hos vem och jag skulle kunna somna nu faktiskt men ska invänta robert tror jag. Vi hörs bebos kommer bilder sen från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0