Back on track

yo yo fett  mycke yo nä men jag fick låna roberts  ipod imorse för den jag har var det inge batteri kvar och jag kan ju inte åka bil utan musik. Så jag tänkte ja lite annan musik lite promoe och så men vad är det jag hör, jädra yo ey brush låtar. Bara refrengen i ken rings nya låt tare lugnt "om du kommer in på klubben med en fet jävla brud tror att du vet men vem fan är du" får mig nästan att hata svenskarap men det finns ju bra och dåliga. 

Vi åkte vid halv elva typ, och kom fram ja vette fan, not so inportant. Men gick in på scooret hitta inte ett bajs, gick in på lager hitta inte ett bajs och kläderna dom skulle få in från somewear var slut eller borta. Eller jo jag hitta ett bajs men inget som passade mina kropp så särskilt bra men fick bli en skjorta och en tröja till robert, för på kill avdelningen fanns det mycke jag gillade. 

Efter vi hade varit där i några timmar så åkte vi hem först in på ett mat ställe, fanns inte mycke mat så vi väntade tills vi nästan var hemma och käka på lappen och jädrans var gott det var. Vi ska till lager i slute av veckan. Men här får ni en dålig bild, digitalkameran hade inge batteri så ni får se på den här medans, ska ta bild på roberts läckra tröja sen men ni får ha det såbra, ikväll ska jag vara med vänner och ha de såbra tjaaapåer. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0