Allram is fucking damn hot dude!

hejsan svejsan jag kollade nyss på oskyldigt dömda sen nu på fråga olle dokumentären, faktiskt bra haha. Men ska snart klä på mig och kila till robert och kolla på halloween 8, vi har kollat på alla snart bara den och 9an kvar. Men jag är skit rädd för mardrömmar så jag fattar inte varför jag ser på dem. Det var så typiskt att vi började kolla på skräck nu när det är helloween för vi har kollat på alla scream också. Men mina favorit skräckfilmer är typ the game, jag har jätte många i huvudet men kommer inte på vad dom heter men typ skräck/thiller sånna som är ganska verklighetsbaserad men bäst är det om dom bygger på en sannhistoria.

Jag ska byta om nu så vi hörs imon då säkert, chingelinkan chingelinkan. Föresten är det bara jag som saknar älsklingen allram. Det är därifrån jag fått chingelinkan chingelinkan, önska man kunna dejta en sån som han. Jävla snygging.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0