After school

tjena och hej fick ha typ 10 minuters SO idag, tack armin och inte tack, för jag har lättare och jobba i skolan. Men som sagt så gick jag hem till annika där linnea färgade håret och jag ville se hur det blev men så kom vi in på solning för jag solade aldrig igår och så snacka vi om vart det var bäst också var det fortfarande happy hour på badhuset så jag ville dit och värma mig så fick skjuts dit. Ja man blir brunare på badhuset, det är just nu det bästa ställa i sandviken. Sen när jag skulle gå ut såg jag fredda min syster tinas kille och hon undra om jag ville ha skjuts hem men hon fick skjussa mig till annika och sen var vi där ett tag och jag läste lite revyn medans linnea skulle bli klar sen kom tina med fika och vi satt där ett tag sen åkte vi hem till furuvägen.
Jag hade fått hem mitt kort så annika och jag åkte till banken och nu har jag äntligen ett kort så nu ska pappa får överföra alla pengar till det, jippi yey. Men jag har planera för kvällen så vi hörs senare ska dricka min cocacola cherry nu. bye!

hur jävla fittig får man bli, jag tyckte du var den skönaste att umgås med, lätt och vi hade alltid roligt. Men nu när jag vet hur du kan bete dig, så FU have a nice day.

but much love to you my cute little friend



Kommentarer
Postat av: mimsi

älskade vännen=)

2009-10-17 @ 12:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0