i need for summer

hej på er alla
jag börjar gilla att skriva blogg nu, förr fattade jag inte varför man skulle läsa om andras tråkiga vardag men det beror ju helt enkelt på vems blogg man läser. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för att få folk och vilja fortsätta läsa mina inlägg. Men jag kan ju börja med att tacka min syster linnea hon är värd många varma kramar, för hon satt hos mig när jag var ledsen och trösta mig och det har jag vart glad över några dagar nu. jag och robert har pratat om att åka till stokchom den 25te. Så ser fram emot det. med grejerna jag har på bilden är ett par saker som är ett måste i sommar. Den grymma cykeln som skulle vara helt underbar och cykla ut på till hedåsen, sörtutt eller högbo. Eftersom min och mammas helt nya kronancyklar blev snodd förra sommaren. Ett par nya vita converse måste jag ha, för sånna använder jag nästan varje dag, underbart sköna, luftiga och passar till alla klädesplagg man har på benen. Med björn axens locktång kan man få stora och tjocka lockar som jag önskas att jag har på skolavslutningen plus att jag gillar alla björn axens produkter. Den söta rosa blommiga kjolen skulle jag och köpa till varje pris, men tur så är den billig och skulle passa perfekt till dom varma sommardagarna i juli. Dom svarta klackskorna blev jag kär på studs men jag vet dock att jag inte kommer använda dom så ofta och slänga ut 700kr på ett par skor som ska stå i gaderoben så vet jag inte, men vi får väll se. En svart kavaj i stor storlek är hur läckert som helst, har hittat några men ingen jag har känt att jag är tvungen att köpa, bara för att jag velat ha en kavaj, så ska leta ett tag till. Nu blire inte mer skriva börjar bli kissnödig och det är mat och robert kommer snart. cya everybody


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0