haveing a good time

hej jag drar lite snabbt hur dagarna sett ut
på sista så skulle jag och mimmi in till gävle och träffa wallenborgan. När vi kom in till gävle så hade dom missa bussen så jag ringde martin också träffa vi dom tills wallenborgan och dom skulle komma. Men så när dom kom så stack dom lika fort igen men vi var kvar med martin och dom så nån gång på natten skulle vi ta oss till martin och sova vi tog bussen tills strömsbro och skulle gå till bönan, men nicke drog hem istället. Så jag, mimmi och martin trava vidare hem till honom. Somnade på direkten. Klockan sex på morronen skulle vi ta bussen hem till sandviken. vi börjar gå den vägen vi tror är rätt och sätter oss vid en busshålls plats efter en timme kom vi på att det är röd dag så det kommer inga bussar. Så vi bestämmer oss för att gå in till stan men vi kommer till gävlehamn och fattar att vi är vilse. Jag ringer efter skjus och berättar hur det ligger till. Men skjusen vet inte vart vi är för vi säger att vi är i strömsbro men vi är i bönan. Så efter ett tag så frågar vi efter vägen och det är några km till strömsbro men vi går. Fick fråga två gånger till om vägen och efter tre timmar vid halv tio så hittar vi och det blev en sån lättnad när vi klev in i bilen. När vi kommer hem så ringer jag robert fast han sover men säger att jag ska komma till han ändå, så jag åker dit. Vi käkar frukost och sen åker vi till hans pappa och kollar på bilen. Sen drar vi vidare till american för att få i oss föda. Vi drar och köper ben&jerry's sen och åker hem till han sen. tare lugnt i solen och äter upp glassen, lirar fotboll och sen ska vi träffa engvall, roberts kompis, sen träffar vi ännu flera and have a good time. sen på natten någon gång åker vi hem till robert och sover. Sedan på morronen får jag frukost på sängen av robertlove. Sen ska han åka och hjälpa sin pappa med att fixa hans bil. Så jag traskar hem och sitter nu här och skriver och ska lägga upp lite bilder på ansiktsboken.

martin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0