can't find it

hej everybody
idag så har jag bara vaknat,sjukhuset och sitter nu vid datorn och lyssnar på musik och bloggar lite, men igår så vart det skolan även hur jag än jag mår. Men efter skolan så åkte jag hem tänkte sola lite men robert kom till mig och vi skulle dra till gävle då så vi åkte dit käka på subway, inge fel med det. Var riktigt gott. Sedan var det in i alla afärrer och springa runt men jag hittade aldrig bikinin som jag har sett på H&M hemsida, det är en svart bikini och på toppen så är det en dragkedja i mitten och trosorna är det inga konstigheter med det är bara helt vanliga svart men det slutade med att robert köpte en rosa skjorta till mig den gullefisen.  Vi åkte hem vid 8 och bara slappa och käka hemma hos mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0