stay cool

hej på er
idag var jag i skolan sen vart det iväg och sola med linaplina. Sen vare bar det hemåt och jag testa frillan som jag ska ha på skolavslutningen, det blev rätt okej tyckte jag. Senare vid 4 åkte jag till valbo med mamma,annika och nora. Kolla på lite skor och så, sen så gick jag och annika till ikea kollar på garderober och köpte färgglada galjar. Sedan satt vi oss i bilen och käka jordgubbar och vänta på mamma och nora. När dom kom åkte vi hem och jag skulle färga håret och köpte en pizza för att tämja min hunger. Sen nu när jag kom hem var  min roberto hos mig som jag ska pussa på nu hejdåå.


Kommentarer
Postat av: emma

haha fått det ifrån foki's blogg eller :D?

2009-05-28 @ 23:38:24
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: Anonym

rutigt och randigt ==== fult

2009-05-29 @ 19:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0