so fucking angry right now

hejpåer
jag orkar inget just nu, trött, vet att jag måste plugga men orkar inte. Jag blir bara arg på mig själv när jag inte lyssnar på mig själv. Plus att mina föreldrar plötsligt säger att jag och robert inte borde sova med varandra varje dag, va fan vi går och lägger oss 12 senast och om det är så sent så är vi tysta och kolla på film. Efter nästan ett år, ska vi helt plötsligt sluta och sova med varandra, det påverkar inte min skola ett skit. Men vissa fattar ju inte ett dyft av vad man säger,hur skulle jag kunna vara utan mig älskade älskling, ska pussa han konstant när han kommer till mig. Även att nån har tagit min medicin och jag tror jag vet vem det är. Jag skulle bara vilja smälla datorn i golvet eller kastt a en hammare på tven. Jag behöver också en större garderob för jag har massa kläder som hänger på galjar överallt i rummet och min säng går nästan ända ner i golvet så det är svårt och städa under den och orkar inte böja mig ner och ta fram allt äckel under sängen. Jag behöver mer pengar också till ett par skor, löshår till skolavslutningen och lär sola solarium för det regnar ju hela jävla tiden så man inte kan sola ute. Hoppas jag är på bättre humör efter en god middag iallafall. hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0