nothing is too good

sena grappar och sejer
idag var det skolan men vid två tiden skulle jag hem sen till sjukan, fy fan vad skönt kände jag. längtat till sjukhuset på grund att jag har vart torr runt munen och fått sår men dom gjorde inget åt det fick bara ta ett halsfluss prov som var hemskt, trodde jag hade toppsen kvar i halsen när hon var klar. Men efter det så ringde jag robert så skulle vi till trebo och jogga men jag hade inga jogging skor så jag fick ta promenix, inget fel med det. Påvägen hem så tog jag lite modell bilder på robert till "Min häst" tidningen. Vi svängde förbi hans pappa och kolla till robert bil. Sen var det raka vägen hem till robert och ner i bubbelbadet, riktigt mysigt. Sen var vi sugna på en ben&jerry's så vi åkte först hem till mig och tog en snabb tacos och till det kollade vi på en halv barnfilm. Sen äntligen åkte vi till hemmakväll och dom hade fått nya smaker på ben&jerry's men det var sorbet och det är inte så jävla jami tycker jag, funkar väll en varm sommardag på stranden, men blev  klassikern halfbaked. Kollade klart på filmen till mumsandet av glassen. Sen nu så kollar robert och jag på ishockeyn, fast jag är inte så intresserad så jag sitter vid datorn och gör detta underbara inlägg. Men vi hörs gott folk, ha det oerrrhört brrrra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0