my first outfit thing

hello pello
jag kollar just nu på tyra show för jag väntar på roperto. Ska iväg och köpa min efterlängtade ben&jerry's, jag är besatt av glassen tyvärr. Men idag var jag i skolan i tid, sen skulle jag följa med min halvt handikapade kompis mimmi. Skolsköterskan lindade om foten och sa att om det blev värre skulle hon åka till helsocentralen. Jag säger såhär, skolsköterskan kan ingenting hon borde inte ens ha ett jobb va fan. Hon säger alltid samma blaja. Men vi drog hem till mig så hon fick låna ett par krykor av mig, vi kollade på heybaberiba och skrattade åt kungen tills vi skulle på teater med skolan. Det var väll en okej föreställning, hade hoppats på något bättre. Men skådespelarna var bra. Men träffa lite kompisar från andra skoler och såg lite folk man inte sätt på åratal, det var ganska roligt faktiskt.

Också var det här min outfit, så underbart skön men ändå ganska sweet.Var bara för skojskull jag gjorde en såndär outfits grej. hejpåer!



Kommentarer
Postat av: Anonym

börja med dagens outfit snygging ;)

2009-05-14 @ 17:22:00
URL: http://linaarsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0