it's okej it's alright

hej
i fredags var jag med min sköna böna robert och vi gick på bio, angels and demons. grymt bra film den vara bara i två och en halv timme så setill att sitta bekvämt. Men efter bion vid tio tiden så ringde vi engvall och träffade han sen träffa vi världens roligaste person, sigmund eller nåt hette han och hans tjej, men jag ville dock inte skratta ihjäl mig när vi var med roberts kompisar som är tre, fyra år äldre än mig. Men sen skulle vi till promenaden för det va nån fest där så vi träffade putte alldeles utanför där. Så var den en av min syrra linneas kompis som var där och det var säkert fler av dom där inne. Så fick bara lust att gå hem och det ville robert också, så vi drog hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0