his name is abdulla

men hallå på er
idag var jag till sjukhuset och skulle kolla utslagg som jag haft i ett antal månader, varit dit fem gånger och läkarna säger samma blaja, bara jag inte har uslagen på skolavslutningen iallafall. Men som sagt när doktorn skulle presentera sig så säger han abdulla, inte för att det är nå fel med att heta abdulla men medge att det är en ganska roligt namn. Efter sjukhusets beskö så åkte vi till gävle. Jag köpte en blå skjorta och en skön cheap monday tröja till min käresta, vi blev lite sur på varandra i morse så det kommer kännas bra och ge han en liten överraskining. Men jag köpte en kavaj åt mig själv. Köpte en här istället så jag kan ha den när jag åker till stockholm nästa vecka. Jag fick även en wezc tröja och en väska av min syster som kom hem från öland för hon var ledig men åkte tillbaka idag. Men har inget mer att skriva nu så hejs



Kommentarer
Postat av: karro

vart har du köpt den gööör snygga kavajen :D

2009-05-20 @ 23:38:49
URL: http://karolinaaurora.blogg.se/
Postat av: ronja

yes;)

2009-05-22 @ 12:18:14
Postat av: Löbba

i see, my shoes ;)

2009-05-23 @ 11:16:23
Postat av: Löbba

I see, my shoes ;)

2009-05-23 @ 11:18:08
Postat av: Anonym

visa mer bilder på dina skor :)

2009-05-28 @ 16:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0