the worlds greates bestfriend

tjena
tänkte göra ett inlägg i väntan på att veta om jag ska till valbo eller inte, ska kolla om nya skor, för att min ena sandal har försvunnit. Men det finns en så tråkig nyhet, min bästavän av alla vänner kanske ska flytta till stockholm, hennes och min sommarstad, våran önskan tillsammans att bo i stockholm, den går i uppfyllelse för henne men jag får stanna i min hatort. Sandviken har inget att erbjuda. Plus att nu blir det ett värre ställe än någonsin om hon flyttar, vi har pratat om att jag skulle flytta med och mina föreldrar skulle skicka barnbidraget till mig. Grejen är att jag skulle säkert få fär mimmis föreldrar tror mimmi och jag. Men mina är lite komplicerade, men bara fortsätta be till gud, haha. Men nu ska jag göra annat så vi cya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0