the boy from hell i wanna kill

tjena som fan
jag är på topp idag känns det som, igår var det ju fotboll, sverige - danmark så jag och robert kolla på den fast mitt intresse inte är så stort. Jag har nyss solat med robert, för solen värkar ha lämnat sandviken helt, så får fejka solbrännan då.Snart sommerlov då, Hoppas på som fan att få vara med mimmi i stockholm i sommar och såklart vara med robert, åka på nån kryssning för jag tror det inte blir nån consert iallafall också glassas-sas-sas i stora lasas-sas-sas.

Fast jag fick nyss reda på en sak som gör mig så jävla arg, aldrig varit mer arg, hatar lögner, speciellt när det kommer från ett jävla äckel som han, jag skulle bli glad om han blev misshandlad och förlamad, han är djävulen. Allt han säger är lögn, all jävla skit, orkar inte mer, nu lär fan nåt hända, han lär få konsekvenser även om jag måste göra det själv.




Kommentarer
Postat av: johanna

glassas-sas-sas i stora lasas-sas-sas.

2009-06-08 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0