looking good

tjena mittbena
har ont som fan i ena axeln och i nacken för jag har suttit och gjort ett collage med kläder jag vill ha, skulle visa er. Men det blev fult, så lägger upp lite bilder på dom för sig själva, jag är inne på den där skön-mjuka stilen men shorts och en baddräkt eller nån stor t-shirt och leggings. Skulle vara hur skönt som helst med ett par ljusa jeansleggings med hål i. Men jag har letat överallt efter en hatt jäkel och det ska finnas på cubus or hm men hittar inga på hemsidan. Men får kolla runt den 18de då man får cash. Inte långt till min birthday heller men då ska ju jag få den där härliga utomlandsresan om gud är villig eller om nåra förtrollar mina föreldrar. Men jag fyller 15 satt och det är ju inte varje gång man blir straffmyndig, haha. hejdå på er.


får lägga upp resten sen, ska käka. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0