i'm sorry dude

Tjena igår sög det totalt, jag ville inte men någon peppa mig till det. Men alla drog till högbo, såg nåra fjollor sen så skulle vi hem i högklackat, från högbo bad till sandvikencentrum. Jag träffa robert där, plus tidigare idag när jag skulle köpa jordgubbar och glass så var nåra guys där. Står skit coolt i kassan vettu, sen tar jag ingen påse jag bär glassen och jordgubbarna, robert tvingar mig ta en påse också ska vi gå, så kommer dom bakom oss så när jag ska stoppa glassen och det i påsen tappar jag allt. Men tur börjar jag skratta. Har Hittat lite nya klädsidor jag ska råkolla nu istället för topshop och nelly. Men idag ska det blir en bättre dag, ska hänga med robert och deras kompisar men mimmi ska med också, i hope. puss








Kommentarer
Postat av: emma

är klänningen den du gjorde på slöjden :)?

2009-06-12 @ 18:03:21
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: emma

oj såg att det fanns en lapp så antagligen inte. as fin iallafall :)

2009-06-12 @ 18:03:56
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0