bad boy what are you gonna do, when we come for you

hey day lay say jadu
lär bara berätta att den här killen på bilden blev tagen av polisen hos frisören skön frilla vill jag på peka, haha riktig gangsta. Idag har jag bråkat mot allt, jag vakna med att försöka få tag på mimmi som jag gjorde hela dagen igår men till slut lyckades jag. Men hela morgonen letade jag efter min bikini överdel också hittade aldrig den så blev ett jävla ståhej på mig jag vill ju bada för fan när det är såhär varmt. Men jag tog en skit bikini sen så man kunna dra och svalka sig. Efter det så duscha vi hos robert och sen hem till mig och åt jordgubbar och vaniljglass sen blev det grillat. Men nu sitter jag och bränner låtar för att ha musik till stockholms resan. Ja och alla drar ju på peace and love nu så, hörde ju att halva sandviken ska dit så det kommer bli ganska skönt, fast jag ville också dit menmen, nästa år kanske. Jaaa var finns der mer och tala om.. ja att det är bara femdagar till min födelsedag och då blir det kalas som fan, hoppas det är fint vänder så man kan ha partaj. Även ska linnea åka till öland och jobba nu så nur blire bara jag,gustav,nora och diana i huset med mamma och pappa. Men kommer sakna hennes festsminkningar och framför allt hon själv då. men ska avrunda här hejdååå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0