only 24days left

hejhej
jag är lite glad idag. Men jag skulle egenteligen spelat brännboll med skolan men jag är urusel på brännboll, så då tycker jag det inte var nån ide men pappa väkte mig och sa att jag och han skulle gå ut och träna i trädgårn, haha jag skratta och somna om. Men jag vet inte vad som händer idag, det är så jävla tråkigt väder. För jag orkar inte åka och köpa ben&jerry's och kolla på film gjort det hela vintern. Jag har bytt möbler med syrran också så nu har jag en vanlig garderob och allt är vitt, först hade jag ekfärgat. Det är bara 24dagar kvar tills jag är 15 också, så då ska jag önska mig en utomlandsresa med min älskade robert, så kanske ska vi åka med tina och fredda. Tycker jag borde få det i present faktiskt, jag fyller 15 och plus att linnea och gustav fick moppe. Jag har aldrig önskat mig nåt särskilt dyrt, okej en kronancykel och snowboard men det är en födelsedag. Men nu ska jag städa rummet och göra klart det hejpåer.


Kommentarer
Postat av: sofieeeeie

snygggronja

2009-06-10 @ 17:22:42
URL: http://ingelasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0