i have never been so scared

hej
i torsdags så skulle jag vara med robert och hans gang, men hade inte så stor lust när det finns 94ra hatare, nä kanske inte hatar men det känns pinsamt bara ibland men alla är snälla, hittills iallafall. Jag träffa mimmi istället då och vi skulle med kim och nordin på en fest, men jag tänkte inte dricka, bättre och hänga på än att va hemma. Så vi träffa dom i norrsätra och det är grymt mycke folk. Robert var där med sigge så hälsa på dom och jag pussades lite med robert. Sen så blev det strul. vakter kom och sa att polisen skulle komma så vi stack, vi träffa massa folk på vägen och alla var stört sköna och stört fulla. Men det sluta med att vi drog tillbaka till norrsätra vid typ 2. Vi drog in och där var amanda linnea kompis, jätte snäll faktiskt, jag skulle gå in med henne för robert och alla dom försvann i massorna. Men såklart står fjollan johan i dörren och tror han kan bestämma, försöker gö så att jag inte kommer in, men det gör jag. Där inne så händer det inte så mycke. Bara massa äldre och man börjar skämas lite att man ens är där. Mimmi och jag ska dra hem till mig en stund och komma tillbaka sen. Vi drar ut och börjar vandra hemåt då det är nå turkar, en fet med vit tröja och nån kille till i svart, dom börjar vissla. Vi börjar skratta och tänker äsh vi springer så slipper vi dom. Vi börjar springa och dom börjar springa efter, vi blir helt panikslagna och det kommer tårar, jag får en adrenalin kick och kollar bakåt och dom är efter oss, jag tar upp mobilen i farten och mimmi ropar stanna, jag kan inte stanna, hjärtat slog så jävla fort. Men turkarna har försvunnit. Jag ska ringa tänkte jag, polisen, pappa, robert, nån kompis vem som helst. Jag ringde robert och berättar vad som hände, vi trodde turkarna var kvar nånstans och bad kim eller nån möta oss. Men vi klara oss hem. Hemma så tar vi det lugnt och så ska vi gå tillbaka, då kommer kim och möter oss. När vi kommer till festen så är alla ute och vakterna är där igen, alla är utanför och festar nu. Det blir slagsmål såklart och polisen kommer och jag har aldrig vart med om det, så nära liksom, jag såg när en kille grina och försökte förklara för polisen, och nån tjaffsa med poliserna. Vi är kvar ett bra tag till, mimmi och kim hade stuckit förlänge sen och jag är med robert och alla. Sedan när alla har försvunnit och vi ska trava hem så kommer putte och matte jansson, berättar om att matte spydde och jag garvar åt puttes skratt ( vem garvar inte åt det?). Men skit trött och hungrig är jag så jag bestämmer mig för att gå hem så följer robert efter och vi drar hem till mig och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0