sun in two days now

hej hoppsan
idag blev det stek stek stek på studsmattan med linnea. Efter det så satt jag mig vid datorn tänkte göra ett inlägg med det fucka upp sig. Så robert kom till mig och vi var ner på stan, sen hem till  mig och kolla på fotboll, då jag somnade i hans famn, grymt trött. Vi drog till hemmakväll senare för att hyra en film. Sen hem till honom och kollade på den men han drog ut och sprang efter halv filmen typ så sitter är själv nu och väntar på honom, för vi ska käka när han kommer tillbaka, hatar att äta själv. Men iallafall så är stina-lee gravid, fatta och ha henne som mamma och barnet kommer väll bli världens finaste. Men imon får man pengar så ska köpa min efterlängtade hatt och lite mer, sen hoppas jag i helgen att det blir nåt roligt partaj med mimmi, inte träffat henne på länge nu. Sommarn är liksom "Hennes och  min". Alltid roligt med den bruttan. Blev grymt sugen på choklad, vill så gärna testa marambou jordgubb, choklad och jorgubbar är ju det godaste som finns så det är en trevlig kombenation. Idag fick jag också ett brev från mcdonalds om att jag fick en grattis-grej, får en gratis meny för 60kr, men den ska robert få, gillar inte mcdonalds så mycke. Men hejpå er ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0