Alanya wait for me

hej alla, jag har kollat utomlands resor, för jag fick i födelsedags present en utomlands resa om jag kan höja mina betyg, så då ska jag åka med robert i höst för då fyller han 18 så vi kan åka själva. Vi ville åka till ett varmt land och billigt. Så det blev turkiet hoppas vi på, till alanya. Det är ungefär 27+ grader i september då. As nice hoppas så jäklans mycke att vi kommer iväg till nåt av dom här ställena men skulle inte skada om det var nåt bättre heller.

det här mysiga hotellet var billigare 3968kr per person, fast typ 4,5km till shopping inte klokt, men skulle kunna leva med det men tror inte min soulmate gör det. 350m till strand också. Den har balkong också.



den här resan blir typ 5148kr per person och 500m till shopping och 150 till strand, ett val jag gärna tar. Hur fint som helst och har balkong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0