help

denna dag som börja så bra, fan fan fan också. Jag drog till skolan vid 8 i tid och allt inte en sekund försenad. Men som jag märker är skolan helt tom och det som kommer upp i huvudet på en gång är vi har sovmorron och såklart är det så. Jag åker hem och smsar nåra för att fåreda på när vi börjar, vi började halv 10. så jag somnar om och vaknar vid 12. Men vi skulle bara städa skåpen idag så jag tyckte de var lugnt. Duschar och sätter mig vid datorn och robert drar och gymmar. Mimmi skriver att hon fick städa mitt skåp, tyckte inte det var så taskigt vi har ju delat skåp sen i vintras om inte längre. Men nu kommer det värsta för mig, min skolavslutningsklänning är för kort det är som en jävla tunika som jag visar hela röven i, jag vet inte vad jag ska göra, jag kan ju inte gå på skolavslutningen, fan fan fan. Känner mig så jävla nere för jag vill egenteligen ha den från nelly, men får deppa vidare. tjao


Kommentarer
Postat av: emma ramic

har inte mimmi typ en lika dan fast fulare haha ? :P

2009-06-04 @ 21:30:43
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: mimmi

heheh söt emma då, nej jag har inte en såndär och den är inte fulare fjant!

2009-06-06 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0