the day on the beach

chingeling
i helgen var det en underbar helg. Det blev bada med mimmi efter skolan på fredag och det var faktiskt varm i vattnet efter en liten stund. Sedan träffade jag och mimmi joel och vi gick med erik och jesper, men vi stanade aldrig vi gick vidare till kim och nordin. Vi gjorde ingenting i princip helt meningslöst. Men vi stack hem till mimmi och käka och på vägen så träffade vi ett par kaxiga flickansikten. Men vi träffa joel och dom igen och så var olivia och en till tjej där och dom försökte fixa en plats för att dom skulle röka vettenpipa. Efter några timmar så träffade jag och mimmi kim och nordin igen och åkte hem till kim och tog det lugnt. Sen bar det hem igen mitt i natten så jag ringe upp joel för lite sällskap under vägen hem, men när jag väl är hemma så kommer robert också ringer ökände dalill och vill att robert skulle med ut så tvungen eller inte tvungen hänger jag med vi ska till stan, men vi åker bil, riktigt kul för vi åker i full fart, kanon kul. Men när vi kommer fram så ska vi va utan för lobby. Alla äldre kollar på mig och känner mig väldigt liten. Men jag och robert drar hem iallafall efter en stund.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0