swedish summer, you know

hej
jag blir så jävla less, kan sol jäveln för i helvete komma någon gång. Vill inte sitta inne och ha filmkväll varje kväll, äta godis och dricka cola all the time, kommer va fet som ett klot när jag ska till stranden om det fortsätter såhär och jag är inte so big fan av att springa ute nu. Hellre på ett rullband på gymmet, men jag är för ung för att gå på gym, gillar att promenixa ute i naturen eller vid stranden men då måtse det ju vara fint väder. Alltid fattas nåt. Jag har kollat på action filmer som jag egenteligen hatar och insett att jag faktiskt gillar det, okej inte när det bara gäller krigsfilmer, men om det är typ james bond eller nåt liknande. Jag har vart med robert hela dagen, vi skulle till frissan och få en gratis hårprodukt för han vann nåt och fick ett presentkort, så han fick välja vilken hårprodukt som helst men vi orkade inte. Så filmdag blev det. Men just nu är han och tränar. Jag ska väll kolla lite runt på internet och sätta på en ny film och vänta tills han kommer hem. hejpåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0