studenten

hej på er
idag har det var studentfirande, vi firade linneas kille, nils-olav (nisse). Jag, linna och robert stack till stadsparken för att ge nisse blommor, champagne och ett grymt stort kort. Sen så gick vi hem igen och så skulle vi hem till nisse vid 1 - halv 2 tiden för vi var bjudna på middag. Jag, jonas, linnea, mikael, diana, nora och annika åkte dit. Vi fick snittar och bål. Sedan kom det mera folk eller släktingar till nisse och hans grymt snygga broder. Vi fick mat, olika pajer, rörer och mer. Sen så skulle nisse öppna lite presents som han fick, han fick massa glas och prydnadsaker också två klockor och ett fallskärmshopp, hur kul som helst. Men vid 5 tiden åkte vi hem och när jag kom hem så stack jag till robert där han, matte jansson och putte var. Vi spela supermario cart. Sen så stack dom och jag och robert åkte och köpte ben&jerrys för att äta till talang och helt rätt person vann också, trollkarlen, kommer dock inte ihåg vad han heter. Men nu så ska jag väll sova, hej på er och det kommer lite bilder sen från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0