sleeping outside

hej
blir en förkortning på igår och dagens händelser. Men igår så bestämde jag,robert, mimmi och kim oss för att tälta och vi gjorde det vid en strand, skit mysigt sådär. Men jag och robert drog och köpte bullar och chokladbollar först. När vi kom dit så satt vi upp tälten eller robert och kim satt upp tälten. Sen när det var klart fika vi, alla bara vräkte i sig. Sen så hoppa vi från bryggan i iskallt vatten, plus att det var nåra som grilla på stranden och malin noob var en av dom. Men sen la jag och robert oss i vårt tält och dom i det andra. Sen på morronen så åkte jag och robert hem med saker så vi skulle slippa bära på det. Sen när vi kom tillbaka så paka vi ner tälten och åkte till en annan strand och bada, men jag och mimmi tog en båt och åkte lite för fegisarna kim och robert våga ej, blev as sur, ska alltid finnas nån som inte vill. Men sen åkte jag och mimmi hem och lämnade dom där kvar på stranden. Vi åkte hem till kim och väntade på dom där och vi fick saft av hans mamma, och drack upp allt ut kanan ungefär. Sen ringde jag efter skjuts så tog cyklarna bakpå bilen. Sen kom kim och robert, värsta tajmingen. Vi var skit sura på varandra men robert åkte med mig lämnade av han hemma och jag hem till mig fast jag saknar honom jätte mycke nu men han ska väll bada med engvall och nåra plus än äckeltjej som man har hatat i alla tider. Men jag får väll åka till gävle eller nåt, hejpåer.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0