Sibling love

hej
mh, jadu imorse när jag kom hem så fråga mamma om jag skulle med till lager 157 och det ville jag, men när linnea fick reda på att jag skulle med så ville inte hon med och sura som fan. Så det blev inget med det. plus att hon käka upp mitt och roberts godis igår, blir så jävla sur på henne. Jag skiter om hon blir arg för att jag skriver såhär för hon skrev ett helt inlägg om hur jävla cp jag var och att jag var till salu. Jag vet att man säger massa saker när man är arg fast man älskar dom, för när vi är sams så är det skit härligt. Men jag ska kanske byta mobil med brorsan för jag använder inte ens alla hundra funktioner på mobilen, fast hans är också touch. Men nu ska jag ta en promenad eller nåt ingen lust och sitta inne. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0