party yesterday party today

hey on you
igår kväll så vart det så att jag och mimmi åkte till ockelbo för att vara med josef och sweet-mannen, som vi kallar han. När vi kommer dit så äter dom tårta så vi väntar i stugan och sen kommer dom och vi snackar och bara tare lugnt sen kommer sweet-mannens brorsa och skämtar och han hade det konstigaste skrattet så man fick sitta och skratta åt det. Sen blev det nån slags fest i en annan stuga och vi var där och sen somnade jag.

Nu har jag kommit hem och duschat och ska vänta till robert vaknar vid 12 typ så jag kan ringa han. Men brorsan fyller år idag så det ska bli kalasis här då, blir mycke kalas vi är ju 11 barn. Men alla bor ju inte hemma så, så mycke kalas blire inte. Men jag kanske lägger upp bilder sedan om jag hittar dom på mobilen för den har fucka ur totalt. hejdåsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0