movietime in the summerlight

hay the day
idag vat det ockelbo vid halv 4 fan. Det blev jag, robert, linna och nils-olav bara. Vi hållde på att dö i bilen av värme dock, men när vi väl kom fram så lära jag och robert dra och äta på dirrpan. Vi leta efter ett bra matställe men fanns inget lockande så blev nåt kinastånd, det smaka inte så gott det jag tog men robert valde värsta goda, så smakade av han. Sen blev det lite remar också testa jag nån konstig mat som jag inte kommer på namnet på nu. Men nu kollar jag på lite filmer som äre ett måste se. Men ska färga håret nu så hejdååå


Kommentarer
Postat av: emma ramic

å vafan betyder rebell :P?

2009-06-27 @ 13:14:31
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: lonja

söt flicka, haha en som tycker säger nej, en som slåss/kämpar för det den tycker. Min bästa förklaring :P

2009-06-28 @ 02:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0